RSS Feed Random Comic Add To Favorites PostScript is proudly hosted by Smack Jeeves Webcomic Hosting.

ch 4 pg 1

September 7th, 2012, 3:16 am

Average Rating: None
<< First < Previous Next > Most Recent >>

Author's Comments:

Reply thryn, September 7th, 2012, 3:20 am

ah so...i am trying a new colour scheme ahhh maybe its too late in the comic to be trying such things! Erm what do you think of the blue scheme? If you don't care for it much, let me know, i'll go back to the original colours and such if enough of you dislike it<3 i just feel a bit self conscious of my all-over-the-place rainbow pages HAHAHA~ if you guys like it though, then i won't feel so bad ;w;
i love blue so i like this scheme although maybe it looks kind of dramatic HAHAHA
poor sasha long plane rides are not fun at all~ have any of you guys suffered from travellers butt? it happens to me, i hate when it goes all numb ugh
ahhh what a time skip i wonder what has changed in a span of two months =w= <3
thanks for reading~

Reply Advertisement, May 21st, 2019, 9:15 pm

User's Comments:

Reply rasenth, September 7th, 2012, 4:21 am

A NEW BUTT? XDDD

HIIII I didn't realize your comic was on Smackjeeves too. =w= I feel stupid. OHOHO SASHAAAA

Reply karasuko, September 7th, 2012, 4:34 am

Yyyyeeesssss....long flights suck!!!

Reply Cozza, September 7th, 2012, 4:55 am

the new colour scheme is pretty but if I had to choose I'd for for your "all-over-the-place rainbow" style, I think it matches the comic more? idk :> in any case, yay for experimenting! do what you feel comfortable with!

love the comic as always

Reply bunkun, September 7th, 2012, 6:08 am

I LOVE THE FSSH SOUND EFFECT HAHAHA
omg good plane GOOD!!!
I LOVE LIMITED COLOR SCHEMES I think it looks awesome!!! OAO)))
omg the like punk bunny shirt thing on the guy's shirt HAHAHA...
Sasha...me too...me too, I want a new butt...I'll inspect yours and tell you if you truly need a new one or not though ka-wink

Reply tiki, September 7th, 2012, 9:19 am

You could try what IRL*ILU, Hipsters in Trees, and TentaLove do, which is to keep the color scheme monochromatic but change up the colors based on scenes or chapters.

Whatever you do, it'll still be an awesome comic. :)

Reply Chirurotsu, September 7th, 2012, 1:57 pm

I agree with Tiki, to use a different colour depending on the scenes. But I think it would also make sense to base it on the mood.

When I saw this page (before reading your comment) I actually thought you had colored it in blue on purpose to show the mood. I actually liked it this way because it reminded me of times when I had to do something on my own and I wasn't too comfortable with it.
I can imagine even though it is exciting to see new places. Sasha must be nervous, and that's just the impression I get from him :) So the blue colour really emphasizes that as it is a cold colour.

Reply emicago, September 7th, 2012, 5:20 pm

n..ew.....butt.....
hmm idk sasha ur butt looks pretty fine to me hEH
aa i like the colors a lot!! limited color schemes are so lovely dreamy sigh ยด v `
I CAN'T WAIT FOR THEM TO MEET....WHEEZE

Reply reapervampire, September 7th, 2012, 11:53 pm

SASHA YOU'RE BUTT IS PERFECT AND PROBABLY ADORABLE, TOO!
Soooon! He'll finally meet them face to face! Oh goodness, what will Con's reaction be?!
And I like the new color scheme.

Reply 3o-s-knight, September 13th, 2012, 9:02 am

This is like the CUTEST page ever +w+ oh man what a line 'i want a new butt' LOL this makes me feel all gushy inside :')))) the colour scheme-- I LIKE IT!!! I also think it works to change a colour shceme in the middle of a comic if a new chapter has started - in that case think ot is acceptable! :D

Reply thryn, September 14th, 2012, 5:06 am

@rasenth: HEHE THANKS FOR READING IT HERE TOO LOVEY~~~~ you are always such a cute on DA <3 <3 <3 >w<

@karasuko: OH INDEED THEY DO i think the longest flight i was on was about 12 hours it was not easy ahahah what about you?

@Cozza: AHH thank you for the crucial feedback~ i think i'll keep the colourscheme for this plane ride and then i'll prob go back to my usual rainbow colours! thank you for helping me decide<3

@bunkun: OH THE PLANE it was difficult its so sketchy BUT IM GLAD YOU LIKE IT~~ HAHHA oh no the punk bunny YOU NOTICEDDD sasha would love to have you inspect his butt ;DDD

@Xrs: I think i'll try keeping this scheme just for the plane but we will see thank you so much for your feedback it means a lot to me >w< <333 I'm glad you can enjoy my comic UWAH IT MAKES ME SMILE SO BIG<3

@tiki: OHHH thank you for all the recs, i looked at them all and it was very educational! it helped me make up my mind thank you so much for the helpful advice<333 THANKS FOR READING what a sweet comment uwah~

@Chirurotsu: AHHH that was such a great comment thank you! i think i'm gonna keep the blue specifically for the plane ride THANK YOU SO MUCH FOR THAT ASTUTE OBSERVATION~~~

@emicago: dsfhbsdflb EMI /holds you to my bosom/ SOON EMI SOOOOOONNNN thanks for reading lovie~~~

@reapervampire: AHHAHA IM GLAD YOU APPROVE OF HIS BUTT sdflbsflbdfh<333 Con's reaction will be...so worth it i hope you'll love it hehee

@30-s-knight: THANK YOU sdflbhsdfl AWWW YOU ARE SO CUTE oh gosh~~ thank you for the feedback ahh i'll do my best!!!! :D

Reply +bird+ (Guest), September 14th, 2012, 5:56 pm

MMM, LOOKIT DAT PLANE.

I like the blue! It's a nice difference from the (awesome) rainbow scheme, which I think is fitting for this change in time. Plus it makes me think of how cold planes always are! >.< Also Sasha, I know them feels, ahaha. The sky is pretty too! Wah!! ^-^

Reply Superconverse, October 18th, 2012, 4:06 pm

Wow that's some sexy hair he got there. XDDD

Reply MegaAnimeFreak7, November 25th, 2012, 11:43 am

Da fuq?! Oh my God. XDDD

Reply Dandykeen, January 5th, 2013, 9:42 am

Oh my gosh! That me on every plane ride from the US to shanghai! You forget what it feels like to stand! DX

Post A Comment